Mimmiie

Sommarsäsong Liseberg, 2006. Fredag & Lördag. - My toothbrush is a crack-hoe!

2006-10-08 @ 00:56:43

Sista lördagen, Sommarsäsongen Liseberg, 2006.
Lite trist men alldeles underbart!
Tänk vad 6 månader har gått snabbt, helt galet snabbt. Och så mycket folk man har lärt känna, så många som man tycker så mycket om. Och hur blir det nu då, nu när sommarn är slut?!
En crazy dag idag, med mycket skratt, trots att höstens kyla har kommit, och det kom helt knasiga 1-minuters regnskurar. Jag blev helt dyngsur på ponny, illa.
Igår var det stan och bio-mys med S. Och sedan blev det en sen natt, vilket vi inte får göra till en vana. Den sena natten innebar säkert mycket av fnittret idag, och att dagen började med en liten försening, vi som aldrig varit försenade, S kommer lite försent näst sista dagen på säsongen pga mig. Jag var tvungen att gå och köpa en tröja!
Så nu har jag 2 nya inhandlade tröjor, men inget nytt att ha på mig på finalfesten imorgon. Dålig planering, jag vet.
S tandborste var spårlöst försvunnen igår. Så hon fick en ny av mig. Det var den bästa hon någonsn haft i sitt 20åriga liv. Idag när vi skulle åka till jobbet fann vi den stackars tandborsten, han låg under en bänk utanför tvättstugan, stackarn!
Nu sitter jag här och ser ut som en tant på huvudet. Men luggen blev bra, fast lite kort. Har gjort peeling i ansiktet och på kroppen. Underbart!
Mätt och belåten efter en dusch, frisyrfix tills morgondagen, och ett besök på Donken!


Tilläg av S:
My toothbrush is a crack-hoe!

hahaha, kan det bli bättre?!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback