Mimmiie

Sticky tonight.

2006-10-04 @ 17:52:07

Sticky ikväll. Inte den officiellt vanliga dagen idag för Sticky, men det ska nog gå. En spelning med Ms "ragg". Vi får väl se hur den här kvällen kommer att sluta!

En sväng till gymmet idag. Gissa vem som gymmar där jag gymmar, om inte BB Danne, woohoo. Känns skönt att sätta igång nu, men vi får se hur mycket det blir nu när liseberg startar.
Övningskört också. Trist. jag vill ha körkort nu, utan att behöva öva öva öva, jag kommer ju ändå troligtvis nästan bara köra automatare! Och jag menar, hur svårt är det?!

Dags att våffla håret.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

åhhh! tränar han där, hur ska jag våga mig dit nu?? har inte full koll på vem han är.. är det han som var snaggad?

2006-10-05 @ 18:37:04
URL: http://tingeltangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback