Mimmiie

Svart eller Röd?

2006-10-25 @ 21:06:51

Plötsligt känns det som att allt har löst sig, fastän det inte alls har det. Och jag undrar vad det är som ska lösas?

Min kisekatt har blivit sjuk. Fick gå en stund från jobbet idag, eller stund och stund, var iväg i 2 timmar hos veterinären. Men nu mår han bättre, men får ligga inne på en matta på toalettgolvet hela tiden, stackarn!


Fick ett  telefonsamtal idag, av J.T. Mamman i familjen som jag egentligen skulle hjälpt till hos. Hon behövde lite hjälp nu på fredag, vilket jag dessvärre inte kunde hjälpa henne med. Men hon skulle höra av sig till mig vid senare tillfällen om hon behövde hjälp, vilket uppskattas. Hon ville verkligen att jag skulle hjälpt dem med deras barn.

Och jag ogillar det där "ja" & "nej" så himlans mycket. Det bara snurrar runt inne i mitt huvud hela tiden. Och jag undrar varför?! Det känns som jag bara vill kräkas.


Och så återkommer jag med mitt I-lands problem, vilken färg ska jag ha på min I-pod, svart eller röd?


Det är galet hur bra man känner varandra!
Malin säger:
i wish. haha. fatta hur söt han ÄR. han heter elias iaf
Mimmi. Look into your heart and you'll find love love love love. säger:
ojojoj
Mimmi. Look into your heart and you'll find love love love love. säger:
inte elias från sticky då?
Malin säger:
och det är INTE han elias, från sticky hahaha
Mimmi. Look into your heart and you'll find love love love love. säger:
HAHAHAHA
Malin säger:
haha, vi tänker för lika

Love you darling.



Det blir så jobbigt när du säger på det där sättet. Mitt hjärta vrider och vänder på det så det blir på det sättet som jag vill. Men jag vet att det inte är så du menar.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback