Mimmiie

Tröttheten. Gotlib. Promenix.

2006-10-05 @ 23:34:31

Kan man bli tröttare än såhär?
Det är frågan.
Jag orkar inte vara trött mer nu. Hoppas att jag får provsvaren snart, och att de hittat felet på mig! Tänk vad hemskt egentligen att man sitter här och klagar. Klagar på saker som inte är speciellt jobbiga. Tänk på de som har det värre. Fast det är iofs jopbbigt att vara trött hela tiden och inte orka göra något. Att när man vaknar så känns det som man inte sovit något på flera dygn och kroppen känns som 200 kg tung!

Sticky igårkväll, 100% osignat. Trevligt. Ett av banden var grymt! Härlig scennärvaro! Annars var det mer en trevlig kväll, inget röj direkt.var där som vanligt, hehe.

Var på biblioteket idag, jag förstår mig inte på deras system ibland! Tur att man kan kika på gotlib hemifrån.

Promenix med S idag. Det var längesedan min vän. Men hoppas på en förändring på det nu!


Imorgon blir det en lång dag. Härligt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback