Mimmiie

Uppdatering.

2006-10-14 @ 00:38:32

Dags att uppdatera igen.
Tiden går så himlans fort och bara flyger iväg. Snart är julen här.
Hösten har kommit till stan, och det är riktigt kyligt i luften och träden i parken börjar skifta färg, vackert! Jag sliter som en idiot på liseberg, och borrar/hänger upp julgirlangerna, så tänk på mig och allt slit när ni är där och njuter!
Fick köra flakmoppen i parken idag igen, wohoo. jag älskar att göra det. Fast det var roligast när jag och Mathias gjorde det! Men men, det gick att köra själv också.
har stigit upp 05:30 de senaste dagarna och har varit helt slut, sovit alla timmar jag inte befunit mig på arbetet! Någon ringde och väckte mig häromkvällen 22:10, jag sov!
Och det är lustigt, ikväll är jag inte ens trött. Kanske orkar med att läsa en stund ikväll då ur den underbart bra boken!
Har precis kommit hem efter en myskväll med Evelina & Sofia. Underbart. Evelina körde mig hem också, så himlans snällt, ända fram till dörren! Vilken service!

Imorgon far jag på besök i Sandared. Trevligt.


Jag har världens bästa vänner, det är bara så.
Älskar er av hela mitt hjärta!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback