Mimmiie

Crazy week, crazy life.

2006-09-23 @ 00:07:35

Fredag kväll. det är sjukt vad tiden går fort.
I söndags var det party, sista kaninfesten. Det var inte direkt mycket folk, men folket som var där var sånt folk som man vill gå på fest med, och det var riktigt trevligt. En konstig kväll, minst sagt. J berättade för L att han ville se mig naken... Och om ni hade vetat vem J är, så hade ni antagligen svimmat på en gång. Nej tack. A var totally crazy, utan att överdriva, och F var full som ett svin. S var spiknykter, eller en klunk cider av mig var allt för kvällen, ändå fick hon fyllehicka på hemvägen, haha. Sen var det mycket som hände som man självklart missade, men man får ju höra alla gottigheter i efterhand, och då är de minst lika bra!
Dagen efter var en skön dag. Jag & M promenerad till smycke för att sätta i oss varsin pizza. Inte illa. Sen skulle hon till tandläkaren, och dagen flöt på.

Tisdag blev det fika med en tokkär N som inte pratade annat om än sin kärlek. Men jag ställer gärna upp och lyssnar! Efter det var det sista teorin på körskolan, jaa, och jag bokade in körtider, wohoo.

Onsdag for jag, mammi & Sys till H&M i borås, där det inte fanns något kul alls, sedan blev det Lager, där blev det lite kläder, kul, och efter det blev det GeKås Ullared. Vilken dag alltså, när vi kom hem till L och skulle käka thai höll man ju på att trilla av stolen.

Torsdag gjorde jag ett besök på arbetsförmedlingen, ALDRIG MER! usch & fy för dem. efter det blev det torget, hem och sedan torget igen. Vid 9 räffade jag K, senare mötte vi upp J & J för att ta en sväng till Sticky där K:s killes band skulle spela. Trevligt.

Idag började dagen med en powerwalk med stavarna, vadå hurtig. Efter det for jag till stan för att möta upp S. Vi gick och köpte en ny mobil till mig, impulsköp, coolt. Men jag var i stort behov av en ny! Efter det blev det glass på kungsport, med daim i bägare vid sidan, då man fick betala 1kr mer. haha. Sedan kallade jobbet. Jobbet gick snabbt, och på självaste lunchen så satt Håkan själv med band i personalmatsalen och käkade. Så man kan ju nästan säga att vi har käkat ihop idag,. jag och Håkan!
Vid 20 for jag och S som två galningar till stora scenen där det var fullknökat, och alldeles underbart! Vi måste ha sett ut som två nötter som stod där och shakade loss i arbetskläder precis likadana, haha. Det kommer bli tomt när dte hrä är slut, och utan dig. men vi tar väl igen det nästa år när vi blir flatmates. haha.
Låt nr4, det gjorde inte ont längre. tack.



Det är nu vi lever, Lev livet.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

mimmi o stavar, i wanna see!! för övrigt vill jag också käka med håkan. åhhhh. men jag har iaf bott i haga två nätter, o ska göra det inatt med. sug på den du haha.
pussiluss

2006-09-23 @ 12:07:12
URL: http://tingeltangel.blogg.se

Postat av: Elin

Känns på något sätt som om vi är på samma plats i livet; försöker ta körkort, springer på arbetsförmedlingen samt jobbar lite då & då. ;)

2006-09-24 @ 22:26:46
URL: http://hallonpersika.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback