Mimmiie

Kaninparty. Daim, nr13. Babar.

2006-09-17 @ 09:44:44

Söndag idag, men det är lördag för min del. Ikväll, efter jobbet(20:00), då blir det partaj till 1000. Sista kaninpartyt, känns lite tragiskt faktiskt. S-L, du bara måste med ikväll!!!

Igår var en bra dag. Eller dag och dag, jag jobbade ju till 21:10, men påväg till omklädningsrummet så stannade jag & N till vid Daim hjulet, jag hade personlkläderna på mig, men N var civilklädd, så vi spelade två gånger, och jag vann! Nr 13, lyckonumret!
Sedan bar det av till Babar, jag trivs mycket bra där. Det var en trevlig kväll, tack.
Stötte på L på hemvägen. Det var längesedan, så längesedan. Och det var så skönt att prata med dig, det behövdes. Tänk vad allt förändrats på bara några månader.



Nu är det bara till att ladda!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Junitjej

KUL ATT DU VANN! GRATTIS!

2006-09-17 @ 09:52:22
URL: http://junitjej.blogg.se

Postat av: Anonym

hej. visste att det kom en ny säsing, men inte att den började på söndag! gött att du sa det. jag har tänkt lite på det, och frågat lite klassisar ifall de vet när det börjar..
cats är den 14 november. har dock inte snackat med anette än, ska försöka göra det imorn efter kören. kram

2006-09-19 @ 19:00:33
URL: http://tingeltangel.blogg.se

Postat av: Anonym

shoo. nu ha rjag ny info. snackade med anette idag, och hon sa såhär. hon har redan beställt biljetter, så det är ifall det blir någon över, eller ifall någon blir sjuk samma dag som du kan hänga på. ofta blir någon sjuk, eller får förhinder, men hon kan inte lova något. så det är lite ovisst i nuläget..

2006-09-20 @ 13:29:14
URL: http://tingeltangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback