Mimmiie

Hemligheternas kammare.

2007-04-07 @ 18:19:46

Det är aprilväder ute - snöblandat regn. blä. Jag är glad att jag har körkort så jag kan köra omkring istället för att springa mellan buss/spårvagn och bli äckligt blöt.

Överallt hör och ser folk en. Man kan inte ha en endaste hemlighet.
Katten håller alltid sitt ord och skulle aldrig berätta en hemlis!

En fullspäckad dag. Är hemma en sväng för att fylla ut tomrummet i magen för att inte kvällen ska bli alltför galen. Sitter och äter, POLLY!
Dagen började med en promenix, i det underbara vädret jag vaknade till. Sedan for jag och hämtade M, för en visit på ikea, och lite affärer som Kållered hade att erbjuda. En sväng in på nya Stadium, vad var det att ha? Och så försöker de locka folk med hjälp av några killar som var grymt duktiga på att trixa, och någon "stjärna" ur IFK Göteborg?! Nej, det var inget att ha där inte. Vi for hem till M för att äta Maränger i solen, sedan spela spel.

Vädret bestämmer frisyr, och idag blir det platt!




Glad Påsk

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

polly... uhh. sorry men jag gullar verkigen inte polly!!

2007-04-08 @ 19:55:42
URL: http://tingeltangel.blogg.se

Postat av: PP

Ifk Göteborg har bara stjärnor mimmi!

2007-04-09 @ 23:12:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback