Mimmiie

This is how it works

2007-04-23 @ 17:36:25

Jag har ont i halsen. Vaknade 05:10 idag och kom på att bilen stod parkerad där det är parkeringsförbud måndagar mellan 06-12. Och jag kan ju bara tacka någon[om det finns någon] att jag vaknade och kom på det. För att vakna och gå ut till bilen, och ha en lapp fastsatt på vinrutetorkaren, med en bot på 400 eller 600 kronor på måndag morgon lär inte vara någon höjdare! Så det var bara att dra på sig kläderna och smyga ut i den tidigt regnande morgonen. Och så fanns det ju självklart ingen ledig parkering, eller jo en. Och den var pyyyyytteliiiiiiten, men jag orkade inte leta vidare. Så där höll jag på i några minuter, som kändes som en evighet att trycka in bilen i det lilla facket. Och jag var väldigt glad över vår backningssensor på bilen!

Annars har jag jobbat idag. Det är ju måndag. Men det gick bra, skönt.

Igår bakade jag den efterlängtade kladdkakan. Riktigt god blev den, jag som inte ens gillar sånt. Och så kom E på besök. Jag hade fixat mat, duktiga jag. Och sedan blev det film, John Tucker must die. Shiiit vilken rolig film. Riktigt bra såndär amerikansk ungdomsfilm, haha. Sedan massa massa chips och tv.


Så cyklade jag till dansen. Jag som hade bestämt mig för att inte gå. Och om jag mot förmodan skulle dit så skulle jag kört dit. Men nej, det var tomt i myntfacket på plånboken, så jag klev på cykeln för att trampa iväg.
Nästan den grymmaste lektionen jag varit på tror jag. Kass låt bara, men vilken dans, wooow. Breakdance/Street typ.
Fast jag känner redan hur träningsvärken är på ingång. Men det blir väl lätt så när man lyft omkring sig själv på alla möjliga håll & sättochvis.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: alina

Men daah. Jag försökte posta en comment till dig idag men min dator var uppfuckad. Mindconnection :)? Jag vet inte när jag kommer hem. Kanske liseberg till sensommaren. Den som lever får se. Än så länge är jag inte på långa vägar mätt på denhär stan.

Men berätta! Återuppkörning! Utbildningsledare? Serious shit. Vilka blev det mer? Vad är det mer på g? Haha fick min kick-offbiljett hemskickad. Trrrror inte jag kan gå. Men jag vill höra och se allt sen ;)

Fan nu blev detta som ett mail.. Äh.
Tschüs!

2007-04-24 @ 00:43:21
URL: http://alinaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback