Mimmiie

Tröttheten sköljer över mig.

2007-04-12 @ 17:46:18

Idag är jag trött. Så blev jag jättearg på jobbet. Orkade inte vara kvar inne i salen, utan gick ut och ställde mig i solen. Jag blir så trött på massa saker. Vart finns all respekt? Och hur kommer framtiden se ut? Varför beter sig folk som de gör?

Kanske så är det en liten sak, som är väldigt tragisk iochförsig, och som blir så himlans stor. Men det var kanske inte den som gjorde att jag blev riktigt arg och ledsen. Kanske var det att F var jätteledsen och berättade massa hemskheter om hennes liv, samma saker som jag varit med om, men som oftast bara ligger någonstans bortträngd. Och så kanske det var det där smset jag fick igår. Från någon som jag verkligen tycker sådär jättemycket om. Men där det är så fel, och han är en av mina bästa, ever!
Och så kanske det är den där tavlan, som jag fått. Som är väldigt fin, och vet precis vart jag ska sätta upp den. Men frågan är om den kommer hänga där, och skava på mitt hjärta.
vad vet jag?
Undra hur folk hade reagerat på att höra sanningen.


jag är inte ens hungrig längre.


Respekt.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback