Mimmiie

ny design

2007-08-01 @ 23:43:33

Check it out. Ny design, och jaa, jag har fixat det själv. Satt här och pulade ett tag, innan allt raderades(jag hatar blogg.se) och jag fick göra om allt. Men man lär sig. Jag som inte fattade ett piss i början och la ner det bara jag såg texten framför mig, har gjort det såhär fint!

Söndag. Jag skulle gå till havet. Jag gick och gick och gick, men kom aldrig till havet. Så jag klättrade upp för ett jättestort berg, för man kände havets vind, och där såg jag det. Men det blev aldrig något hav, för jag hade aldrig hittat dit, iallefall inte utan att gena, korsa & tvärsa genom folks trädgårdar. Och det skulle nog itne uppskattas. Så jag bangade det och gick hem och lagade potatisgratäng.

Igår var jag hos Mlunch. My second family. Det är så skönt att ha det. Vi hoppade studsmatta, promenerade till rörvik och mös. (jag åt enormt mycket kyckling/pastasallad, som blev fotograferad, haha.)
Sedan blev det träning för min del, hurtig som man är. Och så filmkväll på det, Music & Lyrics.



Fick ett till mail idag.

hur lång tid tar det att flyga från Florida till L.A?

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Alina

Den är riktigt snygg!
Kollade tider idag. Gissa vem som fill you in på lördag så du kan gå på födelsedagskalas?
Ses på fredag? "Dåså alla barnen får ni titta ner i GOLVET på bilen".

2007-08-01 @ 23:57:56
URL: http://alinaa.blogg.se

Postat av: ali

hej du vet inte vem jag är , and the shit...
men hur fan gör man för att få snygg bakrunnd :(
(desperaaaat)

2007-08-02 @ 23:13:18


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback