Mimmiie

slutet, början på någonting nytt.

2007-08-24 @ 01:29:44

Söndag, en dag som alla andra dagar. Vardagen börjar ändras nu, säsongen börjar ta slut(jag som inte ens såg något slut på det här för några veckor sedan). Timmarna går ner, jag börjar sent alla dagar det är öppet förutom helgdagar. Och jag önskar att det alltid kunde vara så här. Mindre jobb, mer leva!
Har sprungit runt på stan idag med mor min, hon fyller år. Grattis på Födelsedagen! <3
Hittade en vinterjacka, belive it or not. Så himlans fin & så himlans dyr. Men det känns bra att ha en redan nu, trots att det bara är augusti. Och förhoppningsvis så är jag inte i det här iskalla landet då! Så kanske var det onödigt, men jag som varit så duktig och sparat massa pengar kan väl unna mig att inte stå och frysa och få snö inblåst innanför jackan i vinter?! Jag menar, det lär ju komma mer än en vinter till i det här landet!


Igår myste jag med E. Hon flyttar till maaaalmöööö på måndag. Vi käkade och myste i stan, och gick sedan på bio. "På smällen" blev det. Rolig film, lite väl lång bara. Tack så mycket hjärtat.




Bokade en veckas semester till Cypern idag också.
Så på måndag ligger jag på playan och gottar mig, det ni!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Said

hahahah heej gumman... kul att du kollar in min blogg =)=)=) ... det är faktistk kanelgifflar med bailey's! vart har jag hittat dig? :D haha saknar alla på liseberg skitmkt!!!. hur går det på liseberg nu?? puss

2007-08-25 @ 01:39:24
URL: http://saids.blogg.se

Postat av: Anonym

din lyxlirare där!! fyyyyyyyyyyyy va härligt.. i wish. om du vill kan jag hoppa ner i väskan. jag LOVAR att betala övervikten!

2007-08-25 @ 22:22:02
URL: http://tingeltangel.blogg.se

Postat av: Sanna

Så härligt med en veckas semester :) Hoppas på några fina semesterbilder så jag har lite värme att kika på här uppe i norr!

2007-08-29 @ 21:44:57
URL: http://sannafors.blogspot.com

Postat av: Anonym

ok, gotta tell me. var det skönt?
jag ska (om jag inte ändrar mig imornbitti, vilket är ganska osannolikt just nu) joina cattis imorn. undra om hon saknat mig, vad tror du?

2007-09-03 @ 00:32:05
URL: http://tingeltangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback