Mimmiie

Allergisk mot världen?

2007-02-15 @ 15:45:09

Ytterligare ett besök hos doktorn idag. Jag gillar det inte riktigt. Nu kanske de har kommit på varför jag har varit sjuk från och till, mestadels till i 5 år! Men, det finns inget hopp, som vanligt. Nästa vecka när vi får reda på provsvaren så kommer det säkert vara ytterligare ett nej, som så många gånger innan. Och så kommer jag får komma på besök igen, gå igenom alla dessa jävla dumma frågor, som vi redan har gått igenom 584783874 gånger innan, för att sedan gå ner, ta en nummerlapp, och få ett stick i armen, och ett enormt plåster som gör ont att pilla bort, och efterger ett stort blåmärke.
Fast den gången så går jag mer än gärna igenom den proceduren igen,
för vem vill vara allergisk mot världen?

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sanna

Åh vad jag känner igen mig! Den där beskrivningen kunde det lika gärna varit jag som skrivit!

2007-02-18 @ 22:28:06
URL: http://sannafors.webblogg.se

Postat av: Sandra

Looove!! Du, aven fast ajg inte ar hemma ar jag lika orlig somv anligt for din halsa!!! hehe...fast nu hor du mig inte tjata om det:) forutom haaaar.....AR DU TROTT MIMMI??? ah sakanr dig goding! puss

2007-02-19 @ 06:28:25
URL: http://lungan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback