Mimmiie

Stanna.

2007-02-21 @ 21:56:34

Hur kan man tacka nej till att arbeta i centrala N.Y. i 8 månader?
det trodde jag faktiskt aldrig att jag skulle göra.
nu är det bara att vänta och se hur framtiden kommer att se ut.



Barnen i skolan frågade mig idag om jag var kär i någon.
Ja, jag var kär i någon. Men tänk om kärleken dör?




jag lovar dig att allting är precis likadant här som när du lämnade det.
det enda som har förändrats,
det är du.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra

8 mander i NY????? vad ar det som hander?? pa lordag ska vi minsann prata tills nagon av oss stupar haha;)
Miss & Kiss

2007-02-22 @ 10:03:23
URL: http://lungan.blogg.se

Postat av: Anonym

jag fattar inte heller hur du kan tacka nej till usa. men men. du är knäpp.

det var skitkul att du kom. hälsa ingeborg det också.
kram

2007-02-22 @ 22:24:53
URL: http://tingeltangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback