Mimmiie

en helt vanlig söndag

2007-07-25 @ 21:19:41

De säger att ovädret som vart i storbrittanien ska komma hit. Jag som har solat idag, låg inte direkt länge, men jag känner hur det glöder på kroppen. Framsidan alltså. H vill att det ska komma oväder, så det blir lite spänning. Men jag skulle nog vilja ha sol lite nu.
Köpte en dålig bok häromdagen. Kasst är det. Och så måste jag läsa ut den, får hoppas på förbättring snart.
Idag har jag solat, handlat, plockat och ätit blåbär, bakat äggfri kladdkaka & kikat på The Holiday.  Visst är det skönt att vara ledig.
Imorgon är det måndag igen, för min del. Och jag vill inte!!!

Och så fick jag ett svar.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback