Mimmiie

pengarna som brann inne

2007-07-05 @ 12:39:05

Finns det något bättre än att ta på sig alldeles nya underkläder efter en dusch. Allt är så cleant. Besökte ullared igår, över 1000 kronor gick notan på, och inte ett endaste klädesplagg fanns i mina kassar(om man räknar bort underkläder då) när jag kom hem. Det är inte billigt att handla där om man säger så. Fast man får ju mycket för pengarna.

Det regnar ute, konstant. Och jag har redan tröttnat på sommaren, den svenska. Och jag vet att nästa vecka någon gång kommer den riktiga sommaren dra igång, den med sol och värme. Men jag saknar konstigt nog inte den. Jag vill iväg till ett ställe som har sommar och sol konstant året om. Så jag kan välja regndagar själv. 

Hoppas på kassan idag då, så man slipper gå i förbjudna regnbyxor och vara konstant klibbig.


just give me a call.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback