Mimmiie

Jag hatar dig som nykter, och jag älskar dig som full

2007-06-12 @ 21:48:11

Vilken vecka det har varit. helt galet! Det är knäppt att skriva vecka, för det är ju bara tisdag idag, men fredag för mig på mitt Lisebergsschema.

Man fick tillbaka skattepengarna på självaste nationaldagen. Såklart uträknat för att de ska få tillbaka dem genom spriten. Jag var på besök på liseberg gånger två, fastän det var min första och enda lediga dag på fem veckor. Först för att kolla på flagghissning, någon gosskör och lite annat trams, och senare för att åka. Visst är det grymt när man har såndär bosse-VIP-fil!
Torsdagen blev det ett besök på Operan med M. Bröderna Lejonhjärta. Underbart med värsta VIP stolarna. Börjar nog bli lite bortskämd kanske.
Och så har det vart grillning med Berget.

Gårdagen var grym. Jobbade på skolan först, efter det for jag till liseberg och utförde mitt arbete där. Sedan en sväng hem, applicerade mascara på fransarna för att dra vidare mot kellys, karaoke kväll. Massa gamla vänner, och Alberto, vår musiklärare från högstadiet. Vilken duett alltså. På kellys blev den ovissa framtiden välplanerad, både det ena och det andra, och jag hoppas på det bästa darlings. Fast det är inte bra att hoppas för mycket. Tog cykeln mot Staggen, Lisebergshäng nr1, där det var ett sista farväl för mr F för den här gången. Det var cirkus och lite berget, massa massa skratt, som ledde till träningsvärk i magen, och en öl i knät. skål! Senare skjutsade vi hem på cykeln, någon hade benen i luften och fick kramp, och cykeln var den bästa EVER!

Idag har de tapetserat klart i köket, finaly!
Nu ska jag ut och lacka det skavda på min cykel, för att återvända in och skriva rapporten om godiset.


Jag hatar dig som nykter, och jag älskar dig som full
låten snurrade i min hjärna hela natten, visst är det sjukt

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

tack så jättemycket!!

2007-06-13 @ 20:00:49
URL: http://tingeltangel.blogg.se

Postat av: Anonym

tack så jättemycket!!

2007-06-13 @ 20:01:00
URL: http://tingeltangel.blogg.se

Postat av: sandra

jag kom och tänka på en sak. du känner ju massor av sandror på liseberg. jag känner ju också en sandra på liseberg.
sandra brolin.
känner du henne? :p

2007-06-14 @ 09:35:27
URL: http://schnuckii.webblogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback