Mimmiie

Come into my world I've got to show you

2007-03-09 @ 18:43:30

This is how it works
You're young until you're not
You love until you don't
You try until you can't
You laugh until you cry
You cry until you laugh
And everyone must breathe
Until their dying breath

Idag blev det en tanke om förr. eller inte en, utan kanske några.
Dagen började med körlektion, två veckor kvar. Kändes bra, och äntligen fick jag till det där med kopplingen när jag stod på ett gupp. Om det går som det gick idag skulle allt gå vägen, sa han.
Efter det blev det in till stan för att träffa E. Det började med teamwork. Eftersom det var en miljon bilar som skulle parkera så kom jag som en räddande ängel och fixade en parkeringsplats på direkten. Kanske för att jag inte själv hade en bil att parkera, så jag raggade upp en plats.
Efter det blev det fika. Värsta Babyboomen jag någonsin varit på, EVER! alla, och då menar jag verkligen ALLA hade spädbarn som grät, skrek och skrattade. söta. Och där satt vi och försökte ha en konversation mellan alla mammor, barnvagnar, nappflaskor och skrikandes barn.
Sedan blev det en tur på stan. Och glass på det. en stunds sittandes inne i fåtöljerna på bolagret, och sist men inte minst, en sväng, massa skratt på toaletten[som förövrigt bara är öppen under gudstjänst] in i domkyrkan. Det var en massa skratt, och vi log stort fastän det var så kasst väder, och alla gick med rynkade pannor!
I stan stötte jag på I, från Karlshamn(Korpadalen), hon hade flyttat hit för några månader sedan.
Ikväll blir det  filmkväll.

Fick ett brev på posten idag, från Sahlgrenska. Då var det dags igen, en gastroskopitid. 3 gången gillt, eller vad? gah.


Den här veckan har varit fika-veckan. Fika med So i tisdags, med Sa i onsdag, och med E idag. myspys.



Hey remember that time we decided to kiss anywhere except the mouth

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback