Mimmiie

Får jag chans på dig?

2007-03-21 @ 20:28:42

Jag skulle behöva städa min dator. Den är dammig, och lite smutsig. Och så har jag ätit en halv chokladkaka idag, fastän det inte ens är lördag. Men lill-lördag minsann! Och så är jag något oerhört sugen på kladdkaka. Jag som inte ens gillar det?! Jag har nog varit sugen på det i flera månader.

Jag och S hade en konversation om hans "tröjtryck" där han skrivit "ALLA hatar gais". Jag sa till honom att ALLA inte hatade gais, kanske rätt många, men inte ALLA. Han frågade om han fick chans på mig. jag sa nej. han frågade, men lite chans då. okejdå, lite chans, svarade jag. så lite chans fick det bli.
och nej, S är inte 6 år. 12 faktiskt. haha.
så underbart goa!

Och så fick jag ett plåster idag. Ett som skulle hålla mig frisk för resten av livet, blåglittrigt. Det fanns tre till. Ett så att man kunde äta så mycket man ville, och alltid vara smal, och det var hälsosamt samtidigt. Ett som gjorde så att man alltid skulle vara snygg. Och ett som gjorde så att alla blev kära i en, men jag tyckte att det verkade lite jobbigt, så jag tackade artigt men bestämt nej.

Åh vad jag kommer sakna er.
Men det finns tid kvar!


Dan före dan före the big day idag.
sista turen med F imorgon. lite sorgligt.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback