Mimmiie

hjärtat/huvudet

2007-03-05 @ 22:13:41

Mitt hjärta bankar så min skärm skakar. Min hjärna känns helt avlägsen. Det känns som att någon har huggit av mig huvudet, och sedan försökt klistra på det igen, få det att funka ihop med kroppen igen, men det går inte! Känns det så för dig med?

Igår låg jag och sov nu. Jag tror jag fick en lättare version av nackspärr idag. Och det fick mig att tänka på dig H, när du fick det hemma hos mig en gång, och dina föräldrar fick hämta dig. Och jag skrattade. Men nu förstår jag hur ont du hade, men jag har fortfarande leendet på läpparna, fastän jag kände endel av din smärta idag. Skadeglada jag!

Blev över öst av kramar på jobbet idag. De verkligen älskar mig där. Hur ska det gå efter juni?
Mimmi, kan vi få din msn?
Neeeeeeej.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

ahh. du skadeglada människa. den enda rätta glädjen. tillsammans med shoppingglädjen då va. va lugnande att höra om lösenordet. jag blev typ rädd där!!! pussiluss

2007-03-05 @ 23:04:28
URL: http://tingeltangel.blogg.se

Postat av: Anonym

ok. hej jag heter hanna, och det finns kanske en anledning till att alex kallade mig blondie under hela högstadiet...
vet inte vad jag tänkte.

2007-03-07 @ 16:30:38
URL: http://tingeltangel.blogg.se

Postat av: alina

jag bättrar mig! mmmhhhmmmmmm.... Men jag kan inte lägga upp bilder längre? Jag tror blogg.se har ngt emot mig?

2007-03-08 @ 18:38:33
URL: http://alinaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback