Mimmiie

Kommer du ihåg?

2007-03-29 @ 23:05:32


Om jag hade fått välja att göra om en period i mitt liv så hade jag nog valt    mellanstadiet. Man börjar helt plötsligt accosiera och tänka så mycket när man    arbetar med barn, om man nu kan kalla dem det, i den åldern. Var jag likadan som de    är? Och undra vem jag bettede mig som? Och vad jag sa, och hur jag uttryckte mig?
Den period jag aldrig mer skulle vilja gå igenom för vilka pengar som helst är    gymnasietiden. Kanske om man fick göra om det med andra männsikor.
Det har hänt så himlans mycket saker på jobbet det senaste. Och jag har redan ångest över att efter den 13 juni kanske vi aldrig kommer att ses mer. Inte under samma omständigheter som nu iallefall. Och det gör ont. Fastän jag ibland vill skrika rakt uppochner och får världens huvudvärk och håller på att bli galen, så väger allt det där positiva som jag får av er upp precis allting, om inte mer.
- Mimmi du är så gullig när du ler. Det är därför jag altid försöker få dig att skratta!
Underbaraste killen på 13 bast!

Idag blev det bowling med brudsen. Efter det grekiskt med dessert. 


Vuxenpoängen trillar in, snart blir det kombo, full pott!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback