Mimmiie

Sol i vinterlandet.

2007-03-18 @ 22:45:46

Kom hem från vinterlandet för några timmar sedan. Helt underbart. Körde halva vägen upp i torsdags, för att sedan spänna på sig pjäxorna. När jag vaknade i fredags kändes det som att jag aldrig mer i hela mitt liv skulle kunna spänna på mig ett par pjäxor igen, vilket skulle innebära att jag skulle sitta inne i en stuga 3 dagar medans de andra 6 gled omkring i backarna med strålande sol. Jag har aldrig haft så ont tidigare, det kändes som jag hade kramp i båda smalbenen. gah. Men jag kunde inte gärna ge upp bara för smärtans skull, så jag gav mig ut i backen. Hade ett missat samtal från antagligen F, ville han ringa och påminna mig att jag inte skulle bryta några ben eller? haha.
Lördagen, den bästa dagen ever, vaknades till stort solsken, vår, fast med snö?! 09:30 hade jag, H & E privatlektion med A. uhlala. gött.
När vi kom hem på eftermiddagen var jag prickig som en prickigkorv i ansiktet. Finns det något bättre än sol?
Idag for vi hem. Mina ben hade gett upp, vilket de iochförsig redan hade gjort i torsdags kväll, efter två timmar. Så jag tog det lugnt för att sedan köra hem.
När vi kom hem var det regn, och orkan. Jag som trodde att våren kommit till Göteborg för att stanna.

Det kommer bli en annorlunda sommar jämfört med den förra. Olika folk, olika positioner. Det käns helt knäppt, speciellt med endel. Men jag längtar!


imorgon blir det fika med L. Mitt hjärta börjar bli helt. Äntligen kommer ni tillbaka!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback