Mimmiie

Väderkaos.

2007-03-19 @ 19:42:32

Fick mitt schema idag. Måste göra massa ändringar, nu när jag äntligen fått mina tider på mitt nuvarande jobb. blä.

Idag var vädret mysko. Undra vad det är för fel på klimatet? Vaknade av att himlen öppnade sig och världens hagelskur föll ner. Sedan blev det regn, och hagel,och regn och hagel, osv. Tillslut ändras det till världens snökaos, och jag blir lite butter fastän snön är himlans fin. Meeeen, efter regn[och all annan nederbörd] kommer SOL!
Åh vad härligt det blev. Cyklade till vasa för en fika med L. Som sedan ledde till massa onödig shopping och annat trams. Jag blev helt yr, fick världens huvudvärk och någon slags flimmer för ögonen. Samma sak som hände för sisådär 10 år sedan på Hällevikslägret. det ni. Så dte förväntas komma om 10 år igen, 31, ehh nej 30 menar jag.




Har funderat på det där med lösenord för att kunna läsa bloggen, det kanske vore något?!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback