Mimmiie

Vakna till sol.

2007-03-03 @ 18:55:40

Tänk att vakna till blå himmel kan göra ens dag. Sedan blev det tyvärr molnigt, men det var totally blue när jag slog upp ögonen klockan 12:35 idag. Och så var det en grad varmare, 5,4. Nu vankas det vår!
Cyklade till stan för att kika på lite kläder som jag kikat på innan. Kommer hem med 6 plagg, som min ekonomi den här månaden verkligen inte tillåter. Men vad ska man göra?!
Så nu sitter jag här med massa kläder som egentligen inte hade behövts, och sisådär 1000 kronor fattigare.

Igår var det utgång. "Talangjakt" på valand. De flesta som uppträdde var grymt duktiga. Och det var kul, för jag kände två som uppträdde. Vann gjorde Linus som vart med i idol, vilken kille alltså.
Sedan fortsatte partyt där. Ett ställe som säkert kommer besökas flitigt när åldern är inne. Och vilka heta bartenders de har där.




smile like you mean it







Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

vilka kände du?

2007-03-05 @ 17:47:35
URL: http://tingeltangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback