Mimmiie

Och vi vet, och du vet, allt tar slut.

2007-05-24 @ 23:20:28

Snart är det klart. Badrummet. Det känns som att de har hållt på där inne i en evighet. Jag sover i E:s säng, och den är way to soft. Men inatt blir det min alldeles egna säng, fast utan tempurkudde och med magnet sulor under kudden!
Får se om jag mår nåt bättre imorgon.
Som ett rödljus med en blåsa på tappen i halsen.


Sommarlov om 3 veckor. För dem, inte för mig. Jag jobbar på. Men får förhoppningsvis mitt lov om några månader. Första lediga dagen om två veckor, den 6:e juni.

Läkarbesök häromdagen, igen. Hur kan hjärnan styra kroppen så? Allt som har hänt har hänt, och min kropp är sjuk! Ska gå på massage någon dag, och lite andra behandlingar, ja.


När ska man orka börja leva?

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: PP

hej vännen
hur rullar livet för dig nu?
Puss

2007-05-26 @ 13:03:17

Postat av: Anonym

mimmut. jag har inte fattat hur man svarar på inläggen. :P men här är allt bra. hur är det själv? jag är flitig användare nu, verkar det som. bra o ha om man inte har något att göra! ;D
jomenvisst, lager. :) du ringde ju härromdan o jag förökte ringa tillbaka men antar att du jobbade då. mne vi hlörs!
pösseli

2007-05-27 @ 02:15:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback