Mimmiie

Polis, polis, potatisgris!

2007-05-06 @ 00:47:13

Jag är trött på folk som tror att de kan bestämma över andra. Speciellt killar som håller på och bestämmer över sina brudar, och blir sura & arga så fort som de för något som de själva vill.


Cyklade hem efter en fika & två glas vin med S. Min blåsa har nog aldrig varit så stor i så små byxor... och så kunde jag inte klura ut hur man fick på lyset?!  Så där for jag hem med öppen gylf och utan lyse. Kan bara tacka någon för att polisen inte stoppade mig, det hade nog blivit en dyr resa!
Och på tal om pengar så hade jag tänkt att införskaffa mig två nya tröjor inom det närmsta. Men när jag höll på att snöra på mig skorna precis innan jag for till jobbet i morse så hörde jag ett ovanligt ljud. Mina byxor sprack! Fast det är kanske inte så konstigt med tanke på hur mycket jag använt dem. Så nu får det bli ett par nya svarta jeans, och kanske en tröja, men bara kanske.


Det känns verkligen som att man vaknar ur sitt ide nu.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback