Mimmiie

The City of Angels

2008-02-17 @ 05:06:04

Dags for lite uppdatering om LA. Staden jag antagligen mest av allt jag skulle vilja jobba i. Tank om Sverige hade vart som det har. 


Sa, vad har vi sett av LA.
Santa Monica Beach, och Venice Beach. Ar liiiiiite avis pa S som far bo sadar nara himmelriket. Walk of Fame saklart, var inte riktigt sa som vi hade tankt oss, men det fanns ett fint kopcentrum dar, och man sag Hollywood skylten darifran. Varit uppe i bergen och promenerat dar alla kandisar bor, sag vi nagra? nej! 
Vi har varit pa inselning av Jay Leno en dag, det var riktigt coolt, trots att jag inte var sa pepp pa det i borjan, meen sa skulle Mika vara gastartist, lovey. 
Hangde lite med nagra svenska killar pa hostellet, och vips sa var vi medbjudna pa en roadtrip ner till OC. Aterbetalning gavs i en middag pa det baasta stallet nagonsin, Cheesecake Factory. Jag vill nog aldrig mer ata pa nagot annat stalle, vilken mat alltsa, och cheesecaken ska vi inte tala om! Mumma!
En dag tog vi en svang till Universal Studios, tank att fa arbeta dar, ja, kanske inte i parken(typ som Liseberg), men med filmarbetet. Det var grymt dar, helt otrolig. 
En grym upplevelse helt enkelt.

Vadret har ar underbart, moln en dag, resten sol. Men det har tyvarr kommit in lite kallare luft, och man far ga runt med tjockare troja pa kvallen. fraknarna har tagit plats, och allt ar perfekt!

over and out

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback