Mimmiie

En annan dag

2008-01-13 @ 21:13:32

Idag är det två veckor tills vi far, totally crazy!

Igår var det party. Förfest hos AI med middag, singstar och hela paketet, och efter det in till StyrbordBarbord, för att möta upp L & M, och skaka rumpa. Galet med folk, lite känningar, och en skön ålder. DJ:n borde dock blanda sin musik lite bättre än vad som gjordes.
Så idag blev det film och antagligen göteborgs godaste kycklingkebab. underbart.

Fick möblerna i veckan också, äntligen. Men fy vilket plock att sätta ihop dem, jag har fortfarande ont i händerna. Nästa gång jag ska köpa nytt så ska jag köpa tjänsten så någon monterar dem åt mig!

Jag får ingen ordning, och har ingen tid. Trots att jag inte har något arbete. Kanske fattas det en rutin. Tröttheten har börjar smyga sig på mig igen, och jag kanske borde be om mer medicin. Jag ska till andra läkaren på tisdag, vi får se vad de har att säga, om de hittat något i mitt blod som de tömt mig på.
Imorgon blir det lite att göra iallefall, och då kommer nästa vecka att rulla igång. Förhoppningsvis så får vi internet imorgon, så att jag äntligen kan använda min dator, som måset vara påväg för inlämning om två veckor.

Och hur ser framtiden ut då?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback