Mimmiie

Tell me, how about you?

2008-06-23 @ 23:40:36

Jag sitter här och fryser om mina fötter. Förstår inte riktigt hur man kan bo på nionde(jo det är nionde trots man trycker på 8:an i hissen) våningen och det kan vara kallt på golven?! Men jag vet att under parketten i vardagsrummet och hallen ligger det massa sand som underlag, det är knäppt. Och det behövs en list in till sovrummet, för där kommer det upp massa sand när man trampar. Tur att I, som plötsligt blitt min extra morfar, dyker in under veckan och räddar mig från allt!
Idag har det vart en mamma-dotter dag. Uuunderbart, det finns ingen jag älskar som henne. Vi har vart och fixat allt som behövdes. Tog en sväng inom graffiti, trots att vi inte alls tänkt åka ner dit, så hade min underbaraste mor planerat att åka dit. Sedan for vi hem och tog tag i det lilla som gick att ta tag i. Mitt hem. Alltså jag kan inte mer än skratta åt det som hänt. Men nu är det superfint här, och det känns super. Trots att jag nästan inte har några möbler som inte har några repor eller skav på sig, eller som är hela så fick vi iallefall ordning på det! Så nu blire partyn, filmkvällar, efterfester och bakkvällar som väntar!
Nu är min ledighet snart slut. En ledig dag kvar, som är fullspäckad. Vi får se hur den slutar, ska träffa M, kika på Timo med H, kalasparta med N&S och så nattinnebandyturneringen på det?!
Men belive it or not, det ska bli lite gött att börja jobba igen.

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: hannu

ska jag känna mig tre gånger så dum eftersom du skrev tre gånger eller?

jag vet faktiskt inte varför vi inte gjorde det.. varför kommer du aldrig o hälsar på mig på jobbet? :p

2008-07-11 @ 19:54:04
URL: http://tingeltangel.blogg.se/

Postat av: hannu

var på liseberg i vekcan o hälsade på dig, men nu var du ju inte där! illa mimmi ;)

2008-07-19 @ 12:43:18
URL: http://tingeltangel.blogg.se/

Postat av: Syrran :)

Heeejisan syrran. Läget?!

2008-08-23 @ 17:44:02
URL: http://caccas.blogg.se/

Postat av: hannu

tack mimmi..

2008-09-03 @ 21:16:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback