Mimmiie

Life carries on.

2008-06-21 @ 23:31:46

Midsommar. Nu vänder det igen. Dagarna kommer bli kortare, och mörkret träder fram igen. Det känns otroligt bra. Gårdagskvällen var verkligen super, tack. Så skönt när allting blir sådär bra, man ska ju sluta när det är på topp!.

Har varit ledig i två dagar. Som jag sovit. Haha, igår var det sömn, en sväng till ica, för att gå hem för att sova, upp och fixa sig, bege sig till partyt, hem till T och sova, upp och hem, sova och upp för att gå på självaste Sex & The City premiären. Vilken film, helt otroligt bra. De har verkligen lyckats där alltså! NY in my heart.
Är grymt sugen på att åka tillbaka till USA, speciellt till LA, borde verkligen ta och göra det.

Allting verkar bli som jag önskat, det känns bra. Australien-Thailand, kanske en sväng till oslo(?!), och så förhoppningsvis flytt till london för jobb och därefter för att plugga, med min bästaste. <3
Vad skönt att lämna det här.
Någon som sugen på att hyra en super lägenhet i cirkus arton månader, eller kanske lite mer?!

Grattis på födelsedagen min käraste lillasyss. Det är helt galet vad tiden går. Tänk att du ska börja högstadiet om ynka två månader. Mitt lilla hjärta.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback