Mimmiie

Sola & bada med strawberrydaquiri.

2008-03-17 @ 15:53:05

Jag har hort att ni har sno dar hemma. Och jag tycker synd om er. Det ar bra att det kommer nu, sa att det ar over(forhoppningsvis) tills jag kommer hem. Da blir det utomhusjobb och jag vill ha var.
Har ar det underbart varmt, 32 grader i skuggan, och 30 i vattnet skulle jag tippa pa.
Dagarna gar, och nu har halva tiden gatt. Vi har beskot Scarborough, Tobagos huvudstad(?!) vilket var himlans litet. Sundayschool, en slags festival eller sa, aven den himlans liten, allting har ar litet, tillochmed killarna fragar om de ar for korta for en, hehe. Tank vilken skillnad det blir for de som bor har, som de tva killarna vi traffade i NY som var harifran. Att flytta fran typ varldens minsta o till en av varldens storsta stader. galet. Hade det funnits lite mer stad har, och varit lite langre fram i utvecklingen sa hade det vart ett stalle att bo pa.
Men de har ju kvar rastakulturen har, allting ska sparas, inget ska andras.
Nej, nu ar det dags att hoppa i poolen och sedan blir det solen!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

jag hade ju verkligen bangat en tripp till tobago om jag fick chansen..

2008-03-18 @ 17:14:41
URL: http://tingeltangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback