Mimmiie

Det löser sig, det gör det alltid.

2008-05-16 @ 00:29:09

Allting verkar hända precis just nu. Hur ska man göra med livet?


I tisdags blev det en utflykt till Helsingborg - Helsingör, med M &A-I. Tåget gick 07:40 och vi var hemma igen 21:30. En alldeles underbar dag, med shopping, soool, godaste cidern & massa massa skratt. Precis vad man behöver ibland, och borde göra oftare. Tack mina vänner!

I måndags blev det bio, What happens in Vegas. Sjukt rolig film, längesen en sån film var riktigt rolig. se den!
Preliminärbokade biljetten till Australien/Thailand också, sjukt dyrt nu när skatterna har stigit i taket. Men det är det väl värt. Så nu är det bara att betala så är det bara att vänta till oktober så bär det av.

Min lillebror fyllde år igår, grattis hjärtat. 6år, stoora killen. Tänk att han ska börja nollan till hösten. galet vad tiden går!

Och så var det det där med lägenhet. Jag har fått en, och borde vara världens lyckligaste. Är jag det eller inte?!
Jag antar att jag flyttar in och ser vad som händer efter det. Allting verkar vara super med den, det enda är att den inte ligger i centrum. Den ligger iochförsig jämte slottsskogen, och det är bara en hållplats mellan där jag kommer bo och linneplatsen. Man kanske inte kan förvänta sig att ens första lägenhet ska vara den bästa. Men det är svårt när man vant sig vid att bara trilla ut på stan så fort man öppnar dörren. Jag får i vilket fall flytta in i mitten på juni, och då ska de ha gjort iordning och fixat den.
Och så får jag bo själv, bara jag och Balthen. Finns det något bättre?

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: hannu

jag tror nog det.
ändå.

2008-05-16 @ 11:52:52
URL: http://tingeltangel.blogg.se

Postat av: hannu

tack snälla!

2008-05-20 @ 17:17:33
URL: http://tingeltangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback