Mimmiie

ett svar

2009-08-28 @ 23:03:16

Idag fick jag ett svar på hur hösten kommer se ut. Ett besluts tog utan att vi behövde lyfta ett finger. Jag är glad för varje beslut jag slipper att ta. Det är en dålig ovana.

Och jag är så glad för min vän, en av mina finaste. Tänk vad livet reder sig efter bara ett samtal.
Så nu får jag ta tag i det. Och det känns så skönt, att veta, slippa vela. Vad händer? när? hur? varför?
-bara vara, oh ja!


Det är fredag idag igen. Men för mig känns det som vilken vardag som helst. Galet avslut i onsdags - Game Over. Vilken kväll! Det slutade med promenix hem & en halv öl över mig. kärlek stavas det.
I morgon står det shopping på min lista. Ja, jag är ledig. Dessutom ska jag ta mig till tramps(via cykel) dit allt ska köpas. Det är snart ett år sedan jag rörde på mig på riktigt, och det märks & känns. Jag börjar få data-haka...
Så tills nästa vecka är det uppskrivet motion på listan(dans på en club någonstans räknas INTE!)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback