Mimmiie

Jag kommer äta ihjäl mig!

2009-08-21 @ 23:44:33

Jo, det känns faktiskt så. Det finns liksom ingen hejd. Ingen sådan där känsla att oj, nu är magsäcken full, nu får det inte plats mer. Det börjar verkligen gå utför. Börjar komma in i gamla vanor, dåliga vanor. Så på måndag går jag och fixar nya piller, så kanske kroppen kan börja agera någorlunda normalt igen. 


Idag var det ett möte in planerat. Ett möte om framtiden, min framtid som hela tiden varit så oviss. Men nu skulle det bli ändring på det! 
Dessvärre blev mötet inställt, och jag får leva i ovisshet några dagar till.
Men på jobbet har det blivit ändring. Jag höll mig tills onsdagen, som chefen bett mig om. En jobbarkompis trodde jag slutat på studs i onsdags, jag som bara var ledig. Men på onsdagen fick jag ett sms, och nu ska det bli ordning och reda!(?) Man kan ju alltid hoppas!






Onsdagen blev en toppen dag. Jag fick inte bara ett brev med posten, utan två! Och så den efterlängtade IKEA katalogen. Min dag var fulländad!
Men inte nog med det så blev hela dagen ett enda stort häng med massa olika fina & kvällen avslutades, kanske inte så oväntat, med utgång!
Onsdag is the new saturday. And I löööve it!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Fin bild Sis! L

2009-08-22 @ 16:26:15
URL: http://inlindad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback