Mimmiie

Here comes the sun, lalalala...

2009-08-31 @ 00:20:18

Joo, sommaren 09 är över, finito, over för det här landet. Men om drygt 2 och en halv månad så är det hello sunshine, med värme, sol & bad och allt vad det innebär, för då sätter jag mig på flyget och landar i Florida!
Jag som haft så mycket funderingar på det här med resandet. Jag hade nästan gett upp där ett tag... Det har känts som att -09 varit ett väldigt dåligt år vad gäller resor. Det längsta jag kommit är till Arvika. Vilket kanske inte är så illa, men om man jämför med -08 så var jag runt i hela världen(om man bortser från afrika...) 
Men nu blir det ändring på det. Tack för det. Och innan besöket till de förenta staterna så hoppas jag på att det blir en tripp till ett land inom de europeiska gränserna!
bilden är lånad: http://www.fritidsresor.se/

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback