Mimmiie

Take me now!

2009-08-17 @ 22:58:45

Tänk att hösten kom och tog över göteborgs sommar 2009 innan den ens hann börja.

Jag har läst att det ska bli varmt i övermorgon. Men jag vet att om det kommer så är det bara för stunden, sedan är det höst igen, på riktigt.
Det har varit ett himlans ståhej i staden förra veckan. Kulturkalas, vilket var trevligt. Fick en liten släng av sommarkänsla för stunden, även om hösten tog över så fort solens strålar lämnade staden.
Och så var det way out west. Men jag var dessvärre inte bjuden. Det sägs av alla i min närhet att det var årets händelse, kanske, kanske inte. Det är ju trots allt över fyra månader kvar på året.


Och jag har lyckats ta tag i saker i mitt liv, på väg i rätt riktning.
På onsdag väntas ett a3 kuvert från posten. Jag hade velat göra mycket mer än så, men tror inte det är värt det.
Har konverserat om min framtid, ett möte väntas inom kort, och sagt till chefen på skarpen idag. Snart säger jag upp mig vilket som!


Tog cykeln och trampade iväg som en galning för att inte missa två timmars intensiv fysisk rörelse,
nu har jag ätit jordnötter, riesen och druckit cola. This is life!





Och så fick jag hjälp med snabel a på datorn!
Lyckades väl med det i några veckor, men efter ett besök i värmlands skogar så finns det inte kvar längre.. så google, here I come!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: hannu

i'll take you now!!! GRRRR på det!

2009-08-19 @ 23:24:06
URL: http://tingeltangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback