Mimmiie

Blä blä blä.

2009-02-03 @ 23:43:16

Det känns konstigt att ha börjat jobba på riktigt igen. Vilket jag inte gjort sedan typ augusti förra året. Men den här gången så är det verkligen på riktigt på riktigt!
En brud har jobbat på mittjobb i 35år!!!! Det är helt sjukt. Jag förstår inte hur man vill stå still så som människa, det känns som att utveckligen måste vara 0 där! Rätta mig om jag har fel.

Snart är det lov för många, inte mig dock. Men det gör mig ingenting.
Några favoriter anländer till stan, vilket jag tycker om. Jag gillar desto mindre när de far igen. Men tiden går skrämmande snabbt, och snart är ni här igen.

Har besökt familj nr 2 idag. Så efter mycket pussandes och kramandes så får vi se vad det leder till. Känner redan hur näsan börjat tätas och huvudet dunkar.




jag vet ju vad jag vill. så ta mig dit tack!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback