Mimmiie

Let me know, is your heart still beating?

2009-02-08 @ 21:31:57

Jag har lite svårt att se ljuset nu. Mycket går min väg, men det som går emot mig väger så tungt just nu.
Idag var det iallafall sol och blå himmel. När man vaknar på morgonen så hör man fåglarna kvittrar, så snart kanske jag kommer se ljuset. På med conversen, solglasögonen och allt som hör där till!

Helgen har varit fin. Men det känns lite som jag inte hinner med, brooomsa tiden lite, kan det inte gå lite långsammare?
Veckans vardagar rullade på i 150 och det var jobb jobb jobb. I fredags blev det ölande med mina favorit SATC tjejer, och det är kvalitet om något. Det var längesedan jag funderade, diskuterade och allt som hör där till, så mycket om livet!
Lördagen spenderades med S, vi stötte på hur många gamla barn/elever som helst, som jag haft. Dessutom sprang vi på M, vilket börjar bli en vana. På kvällen blev det middag hos S, med några gymnasieklasskompisar och så melodifestivalen, som alla såklart vill kika på.
Dagen har spenderats med fyra andra favorit flicks. Det blev fika på Fröken O, myspys. Jag längtar så till juli!

neej, nu är det dags att ta och diska bort mitt berg av disk i köket,
för att imorgon ställa klockan på 6 och åka till jobbet.


You've got to let me know.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: hannu

vad händer i juli?

2009-02-11 @ 18:27:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback