Mimmiie

Är tiden ute, eller?

2009-02-11 @ 23:07:58

Och så har jag åkt dit igen på det. Sjukan alltså. Jag förstår inte hur alla bakterier och virus och allt vad det är lyckas hitta till mig, de måste verkligen avguda mig. Jag är som en magnet, de bara dras till mig.
Så idag har jag varit hemma från jobbet. Det känns inte så himlans kul just nu, med tanke på att jag inte ens jobbat i två veckor, men men, what to do?
Hemma varandet har lett till att min hjärna har gått på helvarv. Vad ska jag göra med mitt liv? Vad händer om jag gör det ena, eller det andra? Vart vill jag vara för någonstans? Vart vill jag bo? Hur blir det om jag flyttar dit? Måste jag läsa någon kurs innan? Är kursen jag valt nu rätt?
Och så var det det där med alla samtal jag ska ringa till tusenmiljarders människor/ställen. Gah, jag blir galen på det här!
Men när man är sjuk så är man faktiskt sjuk. Jag försökte mig på att ringa ett samtal, men jag känner mig sjukt dålig på den punkten. Hittade mailadress istället, och skickade iväg ett mail. Tio minuter senare får jag tillbaka ett mail där det står att adressen inte fungerar. fuck it. Så imorgon MÅSTE jag ringa, usch vad dålig jag är på det!

Dessutom har jag gått på nålar hela dagen (inte för att jag gått så himlans mycket, men jag har varit på helspänn). Jag läste mitt horoskop i någon tidning igår. Och ja, jag tror verkligen på sådant (okej, kanske jag inte borde göra det i vissa fall, speciellt inte med tanke på en historia jag hört om deras horoskop, där sporten är inblandad), men jag kan inte riktigt släppa det ändå. För det är så ofta som det verkligen stämmer.
Men nu är väl tiden ute, eller?!

Nu ska jag gå och läsa det sista, långa kapitlet i boken jag fick i julklapp, den är verkligen speciell, och galet svår att släppa, på ett konstigt sätt.
Sedan ska jag sova mig frisk!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback