Mimmiie

I want to break free.

2009-01-22 @ 22:54:04

Är precis hemkommen. Har varit vaken sedan klockan 6, och det har varit full rulle hela tiden.
Hockeyn slutade inte väl ikväll, tur att jag fortfarande kan glädjas över tisdagens spel. 
Lägenheten var helt okej, men inte sådär som jag riktigt vill. Grymt läge, med utsikt av en liten del av liseberg såklart. Liseberg in my heart. Jag kommer aldrig bli av med den skiten. (skiten som jag älskar,eller?!)
Imorgon innan klockan 17 gäller det. håll en tumme för mig dårå.
jag vill inte gå och lägga mig. men tänk om jag ska jobba imorgon?!
dessutom luktar jag dagis. mumma.




Fick plötsligt världens feting ångest. fuck it.
det här året ska ju bli det bästa ever! trots att det kommer bli sjukt svårt att slå det föregående!
2008 in my heart.


Somliga människor har det där sättet som gör att de klistras fast i ens hjärna och aldrig trillar därifrån.
släpp mig!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback