Mimmiie

.

2009-05-25 @ 23:15:30

Tro inte att det blev sol efter förra inlägget.
Resterande dagar av förra veckan var ett helvete i sig. Kedjan hoppade även följande dag, mer än en gång. Så det blev verkstan för cykelns del, och nu glider jag fram på Göteborgs gator!
Idag är det måndag, ny vecka & nya möjligheter. Jag tror på det, och jag tror på horoskopen jag läser. Imorgon ska jag nog köpa en lott...
På onsdag blir det inköp av en ny dator, det känns bra. Och igår blev det shopping, kom hem tre plagg rikare och endel pengar fattigare. Men idag är det löning!

Har varit vaken sedan 03:30. Min klocka skulle sjukt nog ringa 04:30, jag skulle börja klockan 6 idag, omänskligt men sant. Men 03:30 vaknade jag och kunde inte somna om... Och vilken dag det har varit, full rulle. Men jag gillar det. Är precis hemkommen från Linnéstan, det tar bara tio minuter att cykla dit från mig! Nu kallar duschen, sedan bingen. Början 08:30 imorgon, sovmorgon ju!

Dessutom målade jag en tavla i förrgår, så nu, drygt ett år senare ska det alltså bli ombonat i hemmet!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback