Mimmiie

Lyx-problem.

2009-05-29 @ 00:53:33

Precis när allting verkar bli som sämst så kommer hoppet tillbaka. Allt blir inte bara bra, fint & perfekt sådär, nej det är ju inte någon sagovärld man lever i. Men hoppet är det sista som lämnar människan har jag hört.

Men ibland kan man tro det. Att vi lever i en sagovärld. Tänk hur fantastiskt himlans bra vi faktiskt har det. Så perfekt. Vi har det så bra så vi blir uttråkade på livet, deprimerade för att vi har för mycket tid, för mycket tid att hinna fundera på det "ljuva livet".
Jag har varit hos massören igen. Han sätter igång min tankeverksamhet, dessutom knäckte/vred han tillbaka min svanskota, igen, så nu ska den vara bra. Och det känns bra!

På tal om att hinna tänka för mycket så undrar vart min köpmani har tagit vägen?!
Trodde faktiskt inte att något kunde försvinna bara sådär. Det känns jätte konstigt, fast visst är det bra. Jag tjänar ju på det. Dessutom har jag lämnat tillbaka två av de tre plaggen jag köpte häromdagen, bra jobbat! Fast då börjar tankarna om min velighet komma fram igen. Alldeles för mycket tid, LYX-problem!


Och igår tog jag det stora steget, och blev välkomnad in i Mac-familjen.
Tänk vad livet är bra!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: hannu

du nämnde aldrig mig!

2009-05-29 @ 23:38:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback