Mimmiie

Yes, yes, yes!

2009-11-12 @ 23:23:09

Jag har precis stått och lagat middag. Ja, inte middagen för idag, utan för i morgon, och till en massa andra dagar. Jag gillar att göra storkok. Och jag gillar att man kan micra maten, även om 60% av näringsämnerna försvinner när man gör det så måste det vara bättre än att äta mackor, eller chips eller något annat. Speciellt om man alltid äter babyspenat till!

Men något jag inte förstår är hur det kan kännas så mycket roligare att laga mat sent på kvällen?! Och så är det så klart alltid roligare att laga mat till någon, eller om man är två!
Och så fick jag besked igår... JAG KOM IN!!!!
Så, i början på nästa år så är det jag som sätter mig vid skolbänken igen. Fast i ett land långt långt bort! 

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: hannu

GRATTIS!

2009-11-15 @ 22:06:25
URL: http://tingeltangel.blogg.se/

Postat av: hannu

GRATTIS!

2009-11-15 @ 22:07:08
URL: http://tingeltangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback