Mimmiie

Den fina förändringen.

2009-10-06 @ 21:56:48

Jag känner verkligen sådan lycka!
Det är helt galet egentligen. För nu har hösten kommit, här i Göteborg är det ju bästa kombon av regn och blåst. Och folk börjar tappa suget lite sådär. En helt otroligt fin förändring på gång, som dessvärre leder till månader av grått, grått & grått!
Men jag ser ljuset nu, det är inte långt kvar. Och jag ser hur fint och bra det mesta är. Jag ser det jag kommer sakna. Och det ska bli så himlans skönt att sakna något som man varit så himlans trött på!
Mötet gick alltså vägen idag, efter många om och men. Nu ska papper fyllas i, prov ska göras och tummar ska hållas. Och ingen är lyckligare än jag. Sådan lycka som gör att jag sitter och småler för mig själv!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: hannu

synd att du inte var en av dem som slapp då..

nya tag!

2009-10-18 @ 22:38:27
URL: http://tingeltangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback