Mimmiie

Så svårt?

2009-10-26 @ 11:36:37

Varför är det så jobbigt att ta tag i de där sakerna som man måste ta tag i om man ska komma någon vart?

Jag orkar inte ta tag i något.
Utan jag gör det som behövs för att överleva dagen. Äter mackor till frukost, stoppar i mig piller så kroppen inte ska totalvägra, kollar upp spårvagnen till jobbet, och planerar vad jag ska äta till middag, och när så jag hinner det. 
Men egentligen så måste jag fylla i de där papperna som legat på köksbordet i veckor nu, och ringa till den där otrevliga Katja för att få ett kontrakt, så jag inte står här med en tom lägenhet när jag bor i en helt annan stad i ett helt annat land. 
Varför måste det vara så svårt?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback